Genç bir masözün kollarında bayıldım.

Merhaba Sikeyim aşıklar. 45 yaşında, bakımlı ve güzel olgun bir kadınım. Geçen yıl 2 çocuğumla Kemer’de güzel bir otele tatil için gitmiştik. Kocam sürekli çalıştığı için tatile hep çocuklarla yalnız giderim. Bir gece yolculuğundan sonra otobüsle geldik. İşlemlerimizi bitirdikten sonra odalarımıza yerleştik. Çocuklar uyuduklarını ve uyuduklarını söylediler. Sahile gidip siyah bikinimi giyip güneşlenmeye karar verdim. İndiğimde bir şeyler öğrenmek için oteli ziyaret etmek istedim. Restoran nerede, barlar nerede… Dışarı çıktığımda kaplıca ve hamam tabelası gördüm. Masajları sevdiğim için ilgimi çekti ve hemen fiyatları öğrenmek için oraya gittim. Kaplıcanın girişinde güzel bir kadın var. Selamlaşmanın ardından bilgi almaya başladım. Nerede ne var dedikten sonra dolaşmaya çıktım. Banyoya gittikten sonra kapının dışından gelen kahkaha sesleri dikkatimi çekti ve kapıyı yavaşça açtım. Ortadaki iğnenin üzerinde çıplak bir turist kadın yatarken, boynuna elbise dolanmış genç ve yakışıklı bir adam kendini yıkayıp vücuduna sürtüyor. Kapının açıldığını duyunca kahkahalarım garip bir ifadeye dönüştü ve ne zaman müsait olacağını sorunca şaşırdım. Delikanlı hemen kendini toparladı ve bikinimi dışarıdaki dolaplardan birine koyup temiz peştamallardan biriyle üzerini örtebileceğimi ve 5 dakikada kullanılabileceğini söyledi. erotik hikaye Şaşkınlığımı unutup hemen soyunma odasına gittim. Temiz bir peştemal aldıktan sonra 2 küçük parçadan oluşan bikinimi çıkarıp üzerime doladım ve hamama gittim. Turist çıplak kızı suyla ıslatmadan önce ona sarması için yeni kıyafetlerini verdi ve onu banyodan gönderdi. Ben de tencerenin yanına oturdum ve göbek taşını temizleyip benim için hazırlamasını bekledim. Temiz kemeri taktıktan sonra katlanmış kemeri başımın altına yerleştirip beni yanına çağırdı. Yatarken soyunmamı söyledi. Dediğini yaptım ve kayanın üzerine düştüm. Peştemalden gelen su yavaş yavaş üzerimi kaplamaya başlayınca sıcak suyun etkisiyle rahatlamaya başladım, gözlerimi kapattım ve gencin hareketlerine kendimi bıraktım. Üzerime bol bol köpük sıktıktan sonra benimle konuşmaya başladı. Kendimizi tanıttıktan sonra dışarıdan bir kadın sesi duyduğumu ve ne olduğunu merak ettiğimi söyledim. Adı Ahmet olan bir genç, bir dakikalık sessizlikten sonra turistin dokunduğu yerlerin önünde bu sesi çıkardığını söyledi. Aynısını benimle yapmasını istiyorum. Ahmet emin olup olmadığımı öğrenmek ister gibi baktı ve kısaca “Tamam” dedi. Ben de çok beğendim. Bir süre sonra elleri yavaşça baldırlarıma gittiğinde heyecanlandım. Sessizliğimden cesaret alan Ahmet elini amımın üzerine koydu ve okşamaya başladı. Ben ise eğlenmeye ve sessizce inlemeye başladım. Henüz kocam dışında kimse o yere seyahat etmedi. Ahmet yat deyince hemen yattım ve ne olacağını beklemeye başladım. Tekrar köpürttükten sonra göğüslerimi ovmaya başladı. Artık sürekli inlerken Ahmet yatağımın yanında oturuyor ve bana zevk vermekle meşguldü. penisi kalkmıştı. O kadar sinirlendim ki o an elimi Ahmet’in sikine koydum. İlk defa başka bir adamın penisini tutuyordum. Ahmet yavaşça ayağa kalktı, banyonun kapısını kilitledi ve yanıma geldi. Ben hazırım. Ahmet önümde diz çöktü ve aniden çişini hazır amcığıma soktu. Yediğim şeyin tadıyla şimdiden inlemeye başlamıştım. Geç gelişinden Ahmet’in benden önce başka kadınlarla birlikte olduğu anlaşılıyordu. Ne zaman biri benimle dalga geçse ve belim şişmeye başlasa zevkten inliyordum. Ahmet ağlamamı duymasın diye eliyle ağzımı kapattı. Ahmet gelmeye başlayınca bilmem kaç defa pasaportumu getirdim. Bu tamamen saçmalık ve hareket edecek havamda değilim. Ahmet beğenip beğenmediğimi sorduğunda onu öptüm, biraz su döktüm ve dışarı çıktım. Artık kocamı da aldatıyorum ama aldatmanın buna değdiğini biliyorum ve bu iyi bir başlangıç. Bundan sonra daha rahat olabilirim ve yeni maceralar yaşamak isterim. ileDuygularla sahile gittim.